Кошик
67 відгуків
Якісно і доступно. Захисне скло від 79 грн.ПРИДБАТИ
+380987234437
Кошик

Гарантія

Загальні умови гарантії

Терміни гарантії на продукцію

  1. Смартфони - від 1 до 12 місяців
  2. Аксесуари, що ідуть в комплекті зі смартфоном - 6 місяців
  3. Навушники/зарядні пристрої/шнури - 3 місяці
  4. Mi Band - 12 місяців
  5. PowerBank - 10 місяців

Best SHOP надає обмежену гарантію для всієї продукції. Ми гарантуємо, що будь-який товар, вперше проданий кінцевому користувачеві, не містить дефектів компонентів і якості виготовлення при звичайному його застосуванні, зазначеному в інструкціях користувача протягом терміну гарантії. Термін гарантії відраховується з дати придбання товару. Усі заявлені товари, що пересилаються у сервісний центр, повинні включати всі аксесуари до товару. Відмова від договору можлива тільки при доставці товару з повним комплектом, включаючи аксесуари. Якщо комплект аксесуарів неповний, цей пункт буде викреслено з накладної на повернення.

Увага! Доказом дати придбання є оригінал рахунку на товар (касового чека) та/або гарантійний талон із зазначенням дати придбання, номера моделі та серійного номера товару, або електронний замінник даних документів висланий з офіційної пошти Best SHOP (best.shop.smartphone@gmail.com)

УМОВИ ГАРАНТІЇ НА СМАРТФОНИ:

Обмежена гарантія на програмне забезпечення

Best SHOP не надає жодних явних гарантій або таких, що маються на увазі, на встановлене програмне забезпечення, його якість, продуктивність, функціональність або можливість використання для конкретних цілей. Best SHOP також не гарантує, що функції, що містяться в програмному забезпеченні, будуть відповідати конкретним вимогам, і що робота програмного забезпечення буде безперебійною та злагодженою. Таким чином, програмне забезпечення продається без гарантії якості, за винятком випадків, коли інше безпосередньо вказано в письмовому вигляді.

Отримання гарантійних послуг

Гарантійне обслуговування здійснюється офіційними сервісними центрами компанії Best SHOP в містах Київ, Біла Церква, Дніпро, Одеса, Запоріжжя.

Гарантійні послуги або дозвіл на повернення товару згідно з цією Обмеженою гарантію надаються тільки в тому випадку, якщо відповідні претензії були подані протягом строку дії гарантії. Контактні дані найближчого сервісного центру можна дізнатися за номером гарячої лінії: +38 098 723 44 37.

Перш ніж пред'являти претензію щодо дефектності товару, клієнтам необхідно виконати наступні дії:

1. Здійснити резервне копіювання всіх важливих даних і, за необхідності, видалити всю конфіденційну, фірмову чи особисту інформацію з жорсткого диска, оптичного диска (CD, DVD тощо), флеш-накопичувача. Ні компанія виробник, ні її офіційні сервісні центри не несуть відповідальності за пошкодження або втрату будь-яких програм, даних та іншого програмного забезпечення та файлів, що знаходяться на пристрої зберігання даних.

2. Записати назву моделі, серійний номер та опис проблеми.

3. Перш ніж повертати товар для сервісного обслуговування, поверніть систему у вихідну конфігурацію, скасувавши налаштування та відключивши зовнішні з'єднання, а також видаліть нещодавно встановлене програмне забезпечення, якщо таке є.

Обмеження відповідальності

Best SHOP залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні товарів за спірних обставин. Best SHOP також має право виносити остаточне рішення про те, чи підлягають товари обслуговуванню за гарантією. Дії та пошкодження, що призводять до втрати обмеженої гарантії:

  • пошкодження, спричинене природними явищами (пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка та ін.);
  • пошкодження або несумісність, спричинене або викликане порушенням правильності встановлення або забезпеченням належних умов експлуатації товару, включаючи в тому числі, нестабільне з'єднання дротової або бездротової мережі та нестабільні телефонні лінії, неякісне заземлення, зовнішні електромагнітні поля, вплив прямого сонячного світла, високу вологість і вібрацію;
  • пошкодження, спричинене зіткненням з іншими предметами, в результаті випадання, падіння, розливання рідин або занурення в рідину ( в т.ч. і захищені IP67/68 смартфони);
  • пошкодження, заподіяне в результаті самовільного ремонту або розбирання виробу;
  • пошкодження, заподіяне в результаті будь-якого іншого зловживання, неправильного використання, неправильного поводження чи неправильного застосування;
  • пошкодження, заподіяне периферійними пристроями сторонніх виробників (включаючи, в тому числі, видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях товару – обпалені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування і т. п.);
  • будь-які несправності, спричинені несумісністю програмного забезпечення і вірусами, а також самовільною модифікацією вбудованого програмного забезпечення;
  • погіршення з природних причин, включаючи вкладення, посібники та акумуляторну батарею;
  • зміна, видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях);
  • тріщини та подряпини на дисплеї та деталях з пластику/металу/скла, а також інші дефекти, що виникли в результаті перевезення, завантаження / вивантаження або неправильного поводження з боку покупця;
  • наявність 3 (трьох) і менше дефектних пікселів на дисплеї пристрою, що згідно з політикою виробника і магазину не вважається гарантійним дефектом;
  • ефекти так званого «залипання зображення» та порушення яскравості дисплею, які виникли внаслідок відображення статичних фотографій протягом тривалого періоду часу (довше доби).

УМОВИ ГАРАНТІЇ НА АКСЕСУАРИ (навушники, Mi Band та ін.):

  • Best SHOP не надає жодних явних гарантій або таких, що маються на увазі, на встановлене програмне забезпечення, його якість, продуктивність, функціональність або можливість використання для конкретних цілей. Best SHOP також не гарантує, що функції, що містяться в програмному забезпеченні, будуть відповідати конкретним вимогам, і що робота програмного забезпечення буде безперебійною та злагодженою.
  • Best SHOP не виконує гарантійні зобов’язання у таких випадках:
  1. пошкодження, спричинене природними явищами (пожежа, повінь, вітер, землетрус, блискавка та ін.);
  2. пошкодження або несумісність, спричинене або викликане порушенням правильності встановлення або забезпеченням належних умов експлуатації товару, включаючи в тому числі, зовнішні електромагнітні поля, вплив прямого сонячного світла, високу вологість і вібрацію;
  3. пошкодження, спричинене зіткненням з іншими предметами, в результаті випадання, падіння, розливання рідин або занурення в рідину;
  4. пошкодження, заподіяне в результаті самовільного ремонту або розбирання виробу;
  5. пошкодження, заподіяне в результаті будь-якого іншого зловживання, неправильного використання, неправильного поводження чи неправильного застосування;
  6. пошкодження, заподіяне периферійними пристроями сторонніх виробників;
  7. погіршення з природних причин, включаючи вкладення, посібники та акумуляторну батарею;
  8. зміна, видалення, затирання або пошкодження серійного номера товару (або наклейок з серійними номерами на його деталях);
  9. тріщини та подряпини на дисплеї та деталях з пластику/металу/скла, а також інші дефекти, що виникли в результаті перевезення, завантаження / вивантаження або неправильного поводження з боку покупця;
  • Best SHOP може відмовити у гарантійному обслуговувані, якщо покупець не надав повного комплекту аксесуарів/документів тощо, з яким поставлявся пристрій